ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 6
Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 20 marca 2006 r.

w sprawie realizacji zaleceń zadania audytowego dotyczącego gospodarowania mieniem Uczelni

Na podstawie § 19 Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu (zarządzenie nr 52/XIII R/2003 Rektora Akademii Medycznej z dnia 1 września 2003 r. ze zm.) zarządzam co następuje:

§ 1
W celu oceny gospodarowania mieniem Uczelni w zakresie udostępniania wolnych pomieszczeń i dzierżawy sprzętu powołuje się zespół w składzie:

1. mgr Elżbieta Oleksak
Zastępca Kwestora do Spraw Ekonomicznych i Planowania
– koordynator prac Zespołu
2. mgr Krystyna Dziedziul
Kierownik Działu Eksploatacji
– członek
3. mgr inż. Anna Piotrowska
Kierownik Działu Aparatury Naukowej
– członek
4. Barbara Pakuła
Kierownik Działu Finansowego
– członek

§ 2
Zadaniem Zespołu jest w szczególności opracowanie:
a) zmian obowiązującego zarządzenia nr 26/XIII R/2005 w sprawie zawierania umów najmu powierzchni i dzierżawy sprzętu, w zakresie podziału kompetencji i odpowiedzialności za sposób przygotowywania dokumentacji dotyczącej zasad ustalania warunków i kosztów dzierżawy sprzętu,
b) szczegółowych zasad wystawiania faktur za najem, opłaty dodatkowe oraz refakturowanie kosztów mediów,
c) zasad przekazania umów posiadanych przez inne działy do merytorycznych komórek organizacyjnych.

§ 3
Ustalenia dokonane w trakcie prac Zespołu, w formie pisemnej, z podaniem konkretnych wniosków i zaleceń, należy przekazać do kanclerza w terminie 7 dni od zakończenia prac Zespołu.

§ 4
Czynności, o których mowa w § 3 należy zakończyć do dnia 30.03.2006 r.

§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Kanclerz
Akademii Medycznej we Wrocławiu

mgr Artur Parafiński

Otrzymują:
Sekretariat Kanclerza
Członkowie Zespołu