ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 20
Dyrektora Administracyjnego Akademii Medycznej
we Wrocławiu
z dnia 1 lipca 2005 r.

w sprawie powołania komisji przetargowej – zbycie nieruchomości przy ul. Olsztyńskiej

Na podstawie § 19 „Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu” (zarządzenie nr 52/XIII R/2003 Rektora Akademii Medycznej z dnia 1 września 2003 r. ze zm.) zarządzam co następuje:

§ 1
W celu wyłonienia, w drodze przetargu, nabywcy nieruchomości przy ul. Olsztyńskiej powołuje się komisję w składzie:
1. inż. Jerzy Chądzyński
Zespół ds. Zamówień Publicznych – przewodniczący
2. Barbara Pakuła
Dział Finansowy – członek
3. Paweł Gołdyn
Dział Eksploatacji – członek
4. prof. dr hab. Mieczysław Woźniak
Przedstawiciel Senatu AM – członek

§ 2
Przetarg w sprawie, o której mowa w § 1 odbędzie się w dniu 11 lipca 2005 r. o godz. 11.00 w sali nr 31 przy ul. J. Mikulicza-Radeckiego 5.

§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Dyrektor Administracyjny
Akademii Medycznej

mgr Artur Parafiński

Otrzymują:
Sekretariat Rektora
Sekretariat Dyrektora Administracyjnego
Dział Eksploatacji
Zespół ds. Zamówień Publicznych
Członkowie Komisji