Zarz.: 35/XV R/2014
zm.: 73/XV R/2014
Zarządzenie nr 35/XV R/2014
Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 10 czerwca 2014 r.
 
w sprawie powołania uczelnianej komisji ds. ustalenia zasad podziału dotacji przeznaczonej na zwiększenie wynagrodzeń pracowników w 2014 r., w ramach II etapu programu zwiększenia wynagrodzeń pracowników szkół wyższych w latach (2013–2015)
 
Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 572 ze zm.), w związku z art. 151 tej ustawy, i rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 11 grudnia 2013 r. w sprawie warunków wynagradzania za pracę i przyznawania innych świadczeń związanych z pracę dla pracowników zatrudnionych w uczelni publicznej (Dz. U 2013 poz. 1571) zarządza się co następuje:
 
§ 1
1. W celu ustalenia zasad podziału dotacji przeznaczonej na zwiększenie wynagrodzeń pracowników w 2014 r., w ramach II etapu programu zwiększenia wynagrodzeń pracowników szkół wyższych w latach (2013–2015), ustalenia propozycji stawek wynagrodzeń zasadniczych i kryteriów awansowania pracowników Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, powołuje się Komisję w składzie:
1) prof. dr hab. Romuald Zdrojowy – Przewodniczący,
2) dr hab. Halina Grajeta prof. nadzw. − Dziekan WF,
3) dr hab. Beata Kawala prof. nadzw. – Dziekan WL-S,
4) dr hab. Joanna Rosińczuk – Dziekan WNoZ,
5) prof. dr hab. Joanna Rymaszewska – Dziekan WLKP,
6) prof. dr hab. Małgorzata Sobieszczańska – Dziekan WL,
7) [1] mgr Justyna Wojtuń – Kanclerz,
8) mgr Elżbieta Urban – Kwestor,
9) mgr Renata Bednarz – kierownik Działu Płac,
10) mgr Elżbieta Dunaj – kierownik zadania „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi POKL”,
11) mgr Iwona Janus – kierownik Działu Spraw Pracowniczych,
12) [2] mgr Krzysztof Żmudziński − Radca Prawny.
2. Obsługę Komisji prowadzi Dział Płac.
3. W posiedzeniach Komisji uczestniczą tylko członkowie i protokolant.
4. Zaproszenia na posiedzenia Komisji przesyła się drogą elektroniczną na imienny adres mailowy, w terminie 3 dni przed planowanym terminem posiedzenia.
 
Zasady funkcjonowania Komisji
§ 2
1. Zadaniem Komisji jest:
1) ustalenie zasad podziału dotacji przeznaczonej na zwiększenie wynagrodzeń pracowników w 2014 r., w ramach II etapu programu zwiększenia wynagrodzeń pracowników szkół wyższych w latach (2013–2015),
2) ustalenie propozycji stawek wynagrodzeń zasadniczych i kryteriów awansowania pracowników Uczelni, z zachowaniem przepisów rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 11.12.2013 r. w sprawie warunków wynagradzania za pracę i przyznawania innych świadczeń związanych z pracę dla pracowników zatrudnionych w uczelni publicznej,
3) ustalenie kryteriów awansowania pracowników.
2. Wypracowane kryteria stanowić będą podstawę wewnętrznych regulacji i rozwiązań w przedmiotowej sprawie.
3. Komisja obraduje na posiedzeniach mających charakter zamknięty.
4. Posiedzenie Komisji jest ważne, jeżeli bierze w nim udział ponad połowa składu określonego w §1.
5. Głosowania na posiedzeniach Komisji mają charakter jawny. Na wniosek co najmniej połowy składu Komisji, przewodniczący może zarządzić tajne głosowanie nad daną kwestią. Głosowanie odbywa się na zasadach określonych w §39 statutu UMW.
6. Z posiedzeń Komisji sporządza się protokół, który podpisują wszyscy członkowie Komisji obecni na danym posiedzeniu.
 
§ 3
Komisja kończy swoją działalność i ulega rozwiązaniu z chwilą podjęcia ostatniej uchwały będącej przedmiotem prac Komisji, co należy odnotować w protokole.
 
§ 4
Zmiany składu Komisji oraz zasad jej funkcjonowania mogą nastąpić wyłącznie w drodze zmiany niniejszego zarządzenia.
  
§ 5
Po zakończeniu działalności Komisji protokoły z posiedzeń składa się w jednostce merytorycznej obsługującej prace Komisji. Protokoły, o których mowa wyżej mogą zostać udostępnione osobom niebędącym członkami Komisji wyłącznie za zgodą rektora.
 
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.  
 
 
Rektor
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
  
prof. dr hab. Marek Ziętek
 
Otrzymują:
według rozdzielnika
 
MK


[1] Zmieniony zarządzeniem nr 73/XV R/2014 Rektora UMW z dnia 5 listopada 2014 r.
[2] Zmieniony zarządzeniem nr 73/XV R/2014 Rektora UMW z dnia 5 listopada 2014 r.