Zarz.: 9/ZK/2011
zm.: 15/ZK/2011

ARCHIWALNE


 
Zarządzenie nr 9/ZK/2011
Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 16 maja 2011 r.
 
w sprawie utworzenia Centralnego Rejestru Umów Akademii Medycznej we Wrocławiu
 
Na podstawie § 24 „Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu” (zarządzenie nr 45/XIV R/2010 Rektora Akademii Medycznej z dnia 20 września 2010 r.) zarządzam co następuje:
 
§ 1
W Akademii Medycznej we Wrocławiu, zwanej dalej Akademią”, tworzy się Centralny Rejestr Umów Akademii Medycznej we Wrocławiu, zwany dalej „Rejestrem”.
 
§ 2
1.      Rejestr prowadzi Dział Organizacyjny.
2.      Rejestr prowadzi się w formie książkowej i elektronicznej.
 
§ 3
1.      Obowiązek zarejestrowania obejmuje wszystkie umowy oraz porozumienia, zawierane pomiędzy Akademią a innymi podmiotami (osobami fizycznymi, osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej), z zastrzeżeniem pkt 3.
2.      Rejestracji podlegają także aneksy do umów, o których mowa w pkt 1.
3.      Rejestr nie obejmuje umów:
a)      o pracę, które Dział Spraw Pracowniczych włącza do akt osobowych pracowników,
b)      ze studentami o kształcenie, które właściwy dziekanat/ED włącza do akt osobowych studentów,
c)      o dzieło i zlecenia, zawieranych z osobą fizyczną, które rejestruje Dział Płac,
d)     o badania naukowe i prace badawcze, które rejestruje Dział Nauki i Współpracy z Zagranicą,
e)      o dofinansowanie w ramach projektów realizowanych z funduszy europejskich, które rejestruje Dział ds. Projektów Europejskich.
f) 1 porozumień w sprawie realizacji praktyk zawodowych, które rejestrują właściwe Dziekanaty,
g) 2 sponoringu na rzecz samorządu oraz kół naukowych, studenckich i doktoranckich, które rejestruje Dział Spraw Studenckich.
 
  
§ 4
1.        Jednostki organizacyjne zobowiązane są do przekazywania do Działu Organizacyjnego oryginałów sporządzanych przez siebie umów, a także umów sporządzanych przez podmioty zewnętrzne.
2.        Dział Organizacyjny po otrzymaniu oryginałów umów, o których mowa w § 3 pkt 1 obowiązany jest do wpisania ich do rejestru pod kolejnym numerem w obrębie danego roku kalendarzowego.
3.        Na podstawie tekstu umowy w Rejestrze odnotowuje się co najmniej: nazwę podmiotu,
z którym zawarto umowę, numer i datę zawarcia oraz przedmiot umowy.
4.      Zarejestrowanie umowy potwierdza się poprzez odcisk odpowiedniej pieczątki na pierwszej stronie umowy.
 
§ 5
1.      W przypadku umów sporządzanych przez jednostkę organizacyjną Akademii, umowy przesyła się podmiotowi zewnętrznemu, z którym umowa jest zawierana, po uzyskaniu wpisu do Rejestru.
2.      W przypadku umów sporządzanych przez podmiot zewnętrzny, umowy przedkłada się do podpisu osobom reprezentującym Akademię, po uzyskaniu wpisu do Rejestru.
 
§ 6
1.      Jednostka organizacyjna po uzyskaniu wszystkich wymaganych podpisów przekazuje do Działu Organizacyjnego oryginały i/lub kserokopie, wraz z rozdzielnikiem.
2.      Dział Organizacyjny przekazuje oryginały/kserokopie zgodnie z rozdzielnikiem i czynność tę odnotowuje w Rejestrze.
3.      W Dziale Organizacyjnym przechowuje się oryginał umowy lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię umowy.
 
§ 7
1.      Dział Organizacyjny przechowuje i udostępnia umowy, o których mowa w § 3 pkt 1.
2.      Zawartość Rejestru jest jawna, informacji w tym zakresie udziela Dział Organizacyjny,
z zastrzeżeniem informacji objętych przepisami wyłączającymi jawność danych.
 
§ 8
1.      Kserokopie umów udostępnia się władzom oraz jednostkom organizacyjnym Akademii merytorycznym ze względu na przedmiot umowy, z zastrzeżeniem pkt 2.
2.      Jednostkom organizacyjnym Akademii innym niż wymienione w pkt 1 oraz podmiotom zewnętrznym, udostępnia się kserokopie umów na pisemny wniosek, po uzyskaniu zgody Kanclerza.
3.      Kserokopie umów udostępnia się z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych.
 
§ 9
Kierownik jednostki organizacyjnej jest odpowiedzialny za prawidłową realizację obowiązków i czynności wynikających z niniejszego zarządzenia.
 
§ 10
Tracą moc zarządzenia Dyrektora Administracyjnego nr 14 z dnia 26 lipca 2001 r. i nr 4
z dnia 5 września 2003 r.
 
§ 11
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 maja 2011 r.
 
 
 
 
Kanclerz
Akademii Medycznej we Wrocławiu
 
mgr Artur Parafiński
 
 


Otrzymują:
według rozdzielnika

MK



 
1 Zmieniony zarządzeniem nr 15/ZK/2011 Kanclerza AM z dnia 27 czerwca 2011 r.
2 Zmieniony zarządzeniem nr 15/ZK/2011 Kanclerza AM z dnia 27 czerwca 2011 r.