Polecenie służbowe nr 3
Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 8 listopada 2006 r.

w sprawie przekazywania korespondencji przez jednostki organizacyjne Akademii Medycznej we Wrocławiu

Na podstawie § 19 „Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu” (zarządzenie nr 52/XIII R/2003 Rektora Akademii Medycznej z dnia 1 września 2003 r. ze zm.) polecam co następuje:

§ 1
1. Zobowiązuje się pracowników administracyjnych jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej we Wrocławiu, do zamieszczania na kopercie korespondencji w sprawach pilnych i terminowych, przekazywanej za pośrednictwem Kancelarii Ogólnej, adnotacji „Pilne” z podaniem terminu (np. szkolenia, konferencji, spotkania).
2. Korespondencję, o której mowa w pkt 1, należy także przekazywać faxem lub pocztą elektroniczną (e-mail). Decyzję o formie przekazania korespondencji podejmuje osoba odpowiedzialna za przesyłanie korespondencji w danej jednostce.

§ 2
Polecenie wchodzi w życie z dniem podpisania.




Kanclerz
Akademii Medycznej we Wrocławiu

mgr Artur Parafiński

Otrzymują:
Wszystkie jednostki organizacyjne